24 oct. 2007

Time can not erase memories

E dimineata, ma trezesc, deschid televizorul pe MTV, dau la maximum si intru in baie. Ea bate in unsa... " Hai mai repede, intarzii la scoala " Nu o ascult si imi vad de ale mele. Imi trag pe mine pantalonii negri de punker, tricoul cu Sistem of a Down, ma machez...cu mult negru... si imi iau sosetele in dungi. dinr-o data se aude melodia mea preferata pe MTV. Ies din baie cu sosetele in mana, ma cufund pe canapea si privesc... ascult.. ma contopesc cu melodia.

Ea se uita la mine... se uita la ceas si ma intreaba... "tu nu ai chef sa te duci la prima ora? Ai romana azi si trebuie sa te asculte, vezi sa nu-mi vi cu nota mica" Fara sa ma uit la ea ii raspund " ma duc la prima ora, stiu ca ma asculta azi, am invatat... uite ce melodie frumoasa... pur si siplu geniala, o ador, asculta versurile..." se aseaza langa mine, asculta... priveste... se contopeste ca si mine in acorduri. Melodia se termina si imi spune "hai ca ai ascultat-o, fugi la scoala ca intarzii" imi stinge televizorul iar eu plec..,ma incalt, imi trag geaca si fug la scoala, la prima ora am romana si o sa ma asculte, bag mana in buzunar.. mai am doar o tigara... "fuck nu-mi ajung banii de un pachet de tigari, nu mi-a lasat bani, s-a prins ca imi cumpar tigari dar lasa... gasesc la fete"

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ehh, ce vremuri si ce amintiri... m-ai inspirat si pe mine sa scriu azi pe blog un astfel de post! Keep smiling (i Know u do it everyday) :)