22 oct. 2007

Puterea gandului

Ora 8... deschid ochii si privesc spre fereastra: innorat si ploua... zambesc si ma gandesc... oare daca toata lumea s-ar trezi cu zambetul pe buze si ar spune ce zi superba este... ar iesi soarele. Sunt din ce in ce mai sigura de asta. Pentru ca stiu ca mi se intampla ceea ce imi doresc sa mi se intample. Constient sau inconstient imi doresc ceva. Si atata vreme cat nu este un lucru pozitiv, nu are cum sa mi se intample ceva bun. Astazi m-am trezit cu zambetul pe buze... si lucrurile merg bine, cel putin pana acum.

In birou e frig... mi-am pus gluga de la hanorac pe cap. Lumea este haotica... ignor total... de ce sa imi stric buna dispozitie daca asta ma face pe mine fericita pe ziua de azi?

Sunt fericita ca am avut ochi sa-mi privesc catelul cum se gudura pe langa mine de dimineata, sunt fericita ca am putut sa-mi miros florile din vaza in timp ce ma imbracam sa plec la birou si sunt fericita ca am stat in picioare in autobuz azi...desi erau locuri libere... de ce am stat in picioare??? Nu pentru ca erau scaunele reci... ci pentru ca pot sa stau in picioare. Sunt fericita ca pot a ascult acordurile unei ghitare si mai sunt fericita dintr-un motiv... eu zambesc si ma simt bine intr-o zi innorata si ploioasa... se pare ca nu toata lumea poate sa faca asta... pacat.

Si totusi... iata un cantec care sa va incalzeasca sufletul... poate o sa zambiti si voi cu mine.



Un comentariu:

Unknown spunea...

Vreau si eu niste optimism!!!! Cat costa un kilogram?